Czytelnicy :)

Poprawiam. Redukuje. Kasuje. Zmieniam. Wracam.
Na blogu można zauważyć burdel, gdy się czyta, bo są rozdziały nie zmienione jeszcze i jest XIV, a potem jest np. 28 rozdział, ale to się zmienia. Danielle zmieniona będzie na Sophię, bo obecnie z nią jest Liam. Wiek jest poprawiony na obecny, wygląd chłopaków również. Mieszkają osobno. Jedynym nie pasującym elementem jest Zayn, który w opowiadaniu jest jeszcze w zespole. XD

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Libster Award cz.3 :D

Jej. nawet nie wiecie jak sie ciesze. Po raz kolejny jestem nominowana....  Dziekuje strasznie Alicji Styles. :D ♥


     1. Od jak dawna interesujesz się One Direction?
*Hm..... taka prawdziwą faze directionerki to mam od jakichś 9 misięcy..Coś koło tego. Wcześniej już ich sluchalam ale jakoś obojętne mi bylo kto to spiewa.....
     2. Jaka cecha charakteru wkurza cię u ludzi najbardziej?
*Dwulicowośc..zdecydowanie. Noi jeszcze wywyższanie się i chęć zaimponowanie komuś na siłę....
     3. Czy słuchając piosenek starasz się zrozumieć przesłanie?
*oczywiście że tak. Pierwszy raz kiedy slucham jakiejś piosenki to wsłuchuje się w tekst aby go zrozumieć, a jak jest po ang. to poprostu wchodze na tekstowo i czytam po polsku....Wtedy łatwiej wczuć się w piosenke i emocje które w nas siedza pod czas słuchania jej....
     4. Ile jest osób w twoim zyciu do których możesz zadzwonić o 3 rano i wszystko opowiedzieć ?
*Hm.... Trzy....  Takie cudowne, wspaniałe przyjaciółki na kttóre zawsze moge liczyć mimo że z jedną spotykam się strasznie rzadko bo mieszka w innym mieście....:)
     5. Jaka jest twoja reakcja gdy czytasz komentarze pod twoimi postami? Jak wiele znaczą dla ciebie opinie innych?<blog>
*Od razu po przeczytaniu dobrego komentarza na mojej twarzy pojawia się wielki zaciesz. Przez reszte dnia jestem szczęśliwa i śmieje się z niby nic nie znaczących rzeczy. Opinie innych sa ważne. Normalnie w życiu martwie się tylko opiniami tych najbliższych ale na blogu ważny jest każdy komentarz. Potrafi zmotywować....:D
    6. Jest coś czego teraz bardzo żałujesz?
*Oł....jest sporo rzeczy które załuje.... I  dlatego nie lubie momentu kiedy kłade sie spac...wtedy wszystko wraca a ja nie daje sobie z tym rady.....Wyrzuty sumienia wracają jak bumerang a ja żałuje że nie istenieje wehikuł czasu...
    7. Kto jest twoim ulubionym wykonawcą?
*Hm..sporo ich, ale takim naj to jest Ed Sheeran. Kocham jego piosenki.... Lubie tez Justina Biebera ale nie podpisuje się pod belieberke. Kto jeszcze..... Damian Skoczyk tez jest nawet fajny.....Troche ich jest...:P
    8. Do jakiego kraju chciałabyś polecieć?
*Anglia....Irlandia,Francja,Hiszpania....Troche ich jest..... Ale chciałabym też polecieć na kilka wysp takich jak Wyspy Wielkanocne, Hawaje etc.
    9. Dlaczego własnie taka a nie inna tematyka bloga?
* Któregoś dnia leżałam w łóżku, starałam zająć czymś myśli i jakoś tak wyszło.....Sama nw czemu taka a nie inna....
    10. Masz wielu wrogów?
*Nie.....Szczerze to zaliczam się do osób które wola wszytsko wyjaśnić i mieć czyste konto. Może znajdzie sie ktos kto mnie nie lubi ale żeby zaliczać go do wroga to raczej nie....
    11. Co sądzisz o związkach chłopaków z ich dziewczynami? :)
*Hm....Powiem tak. Jestem cholernie zazdrosna bo jak pewnie wiele directionerek chciałabym być na ich miejscu, ale jeżeli chlopcy są z dziewczynami szczęśliwi to ja tez. Dopóki im się układa ja nie mam nic do ich związków. Kibicuje im mimo że z tej z Eleanor, Danielle i Perrie to lubie tylko Dan..... Ale El i Per nie będę hejtować bo nie o to w tym chodzi....

Moje pytania:
1. Twoje największe marzenie?
2. Do jakiego kraju chciałabyś pojechac?
3.Twój ulubiony kolor?
4. Film czy dobra książka?
5. Co najbardziej wkurza cie u inych ludzi?
6. Dlaczego taka tematyka bloga?
7. Ulubony wykonawca/zespół?
8. Czego boisz się najbardziej?
9. Idealna randka?
10. Jakie amsz hobby?
11. Komedia czy raczej horrow?

Hm.... moje nominacje..:
1. http://causeimdyingjusttoknowyourname.blogspot.com/
2. http://take-my-hand-away.blogspot.com/
3. http://and-little-things-1d.blogspot.com/
4. http://this-is-my-love-xx.blogspot.com/
5. http://kochamciedwaczterynadobe.blogspot.com/
6. http://remember-me-niall.blogspot.com/
7. http://adres-bloga-uciekl.blogspot.com/
8. http://walk-away-and-stay.blogspot.com/
 Przykro mi ale nie mam pomyslu kogo jeszcze nominowac więc musi zostac tyle ile ejst. No chyba ze jeszcze ktoś mi się przypomni.... Oczywiście ejst tez inna możliwość:) Jeżeli chcecie zostac nominowani dajcie znac a ja zrobie to z przyjemnościa:) Pozdrawiam. Rozdział powinien pojawić się za kilka dni. Obiecuje.!! :) Mrs. Tomlinson..;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za kazdy komentarz i ślad który po sobie pozostawiliłeś. Każda Twoja opinia daje pożądnego kopa i motywacje na napisanie nowego rozdzialu.Nawet nie wieasz jaka radosc sprawia mi kolejny komenatarz;] Kocham♥