Czytelnicy :)

Poprawiam. Redukuje. Kasuje. Zmieniam. Wracam.
Na blogu można zauważyć burdel, gdy się czyta, bo są rozdziały nie zmienione jeszcze i jest XIV, a potem jest np. 28 rozdział, ale to się zmienia. Danielle zmieniona będzie na Sophię, bo obecnie z nią jest Liam. Wiek jest poprawiony na obecny, wygląd chłopaków również. Mieszkają osobno. Jedynym nie pasującym elementem jest Zayn, który w opowiadaniu jest jeszcze w zespole. XD

piątek, 5 października 2012

Raz...dwa...trzy....Zaczynamy!:)

Hey!!:) Ten blog będzie poświęcony One dierction.... Wpadłam w szał directionerski a jak któryś z chłopaków powiedział...trudno potem się  z tego wyleczyc.  Licze że Wam sie spodoba. Wiem że nie będzie łątwo się przebić bo takich blogów jest setki ale...dla chcącego nic trudnego. Pokchałam ich..Znaczy... nie znam żadnego z chłopaków w realu[niestety] no a wizerunek medialny a to jacy sa prywatnie zapewne mocno się różni....  Więc..kocham ich za piosenki bo potrafią poprawić humor... Tak.  Za to ich kocham. Licze że będziecie czytac, komentować a ja postaram sie pokazać na tym blogu moje emocje jakich doznaje kiedy słucham ich piosenek, czytam o nich i przeglądam ich fotki i może nawet was tym zarazić. Po za tym będę tu raczej pisać opowiadanie które mam nadzieje spodoba wam sie:) 
Coś na zakończenie:) Pozdrawiam :)
Miłość, jesteś w doskonałej formie. Koniec. ~ Louis Tomlinson.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za kazdy komentarz i ślad który po sobie pozostawiliłeś. Każda Twoja opinia daje pożądnego kopa i motywacje na napisanie nowego rozdzialu.Nawet nie wieasz jaka radosc sprawia mi kolejny komenatarz;] Kocham♥